torsdag 25 augusti 2011

I väntan på delar

Denna veckan har jag tyvärr inte fått gjort något på järnvägen, än. Nu kommer jag vara ledig fram till på måndag med undantag utav på lördag förmiddag. Jag kommer att kunna arbeta en del. Speciellt om mina paket med räls kommer under morgondagen. Men i kväll har jag lagt ut ett förslag till hur den dolda delen skall se ut. Den består just nu utav en oval med vändslinga. Men det finns utrymme för en liten bangård. Får se om jag får lite räls över för detta eller om det blir i ett senare skede.

Här kommer först en bild på det spåret jag lagt hitintills. Som sagt detta är högst preliminärt. Men jag börjar gilla idén.




Här är en högt preliminär spårplan. Som sagt den är högt preliminär. Kom gärna med förslag! Tanken är att den övre delen kommer att gå i en tunnel. Eller så kommer ytterspåret gå ovanpå en höjd och innerspåret i en tunnel. Jag vill i vilket fall dölja vart tåget kommer upp någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar