torsdag 1 september 2011

Nya delar och Re lok

Idag har jag dels vart iväg till Hobbycenter och handlat en hel del. Bl.a. köpte jag de sista växelmotorerna jag behövde och kortkoppel. Men sedan har jag även köpt mig ett Pico Green Cargo Re lok. Utöver detta fick jag igår en begangad containervagn som jag köpte på Tradera. Jag är riktigt nöjd med mina inköp.

Jag har även börjat "permanenta" den undre dolda delen. Tyvärr kunde jag inte göra klart det idag eftersom jag ogärna går ut och sågar kl 8 på kvällen. Jag vill inte störa mina grannar.

Men förhoppningsvis så får jag klart det på lördag så jag kan börja med den övre delen.

Jag köpte mig även kajkanter ifrån Faller. Så nu kan jag bygga mig en riktigt snygg hamn.

Jag väntar på att Hobbycenter skall få in Lenz 100 system. Förhoppningsvis kommer det snart. Och snart så skall de lansera sitt nya dator interface som jag är riktigt sugen på.

Men nu lite bilder:






Sist så tänkte jag visa er vad jag hittade På Kjell och company:

Det är en väldigt liten digital fotoram. Denna tänkte jag använda som en reklamskylt på ett hus i staden ;)

Och en liten film för att visa funktionen:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar